Wie zijn wij?

Care2work is een ambitieus bedrijf, opgericht door een eigenwijs duo, dat in 2007 besloot zelf het verschil te willen maken. Inmiddels bestaat ons team uit 9 collega’s, waardoor onze dienstverlening nog breder en efficiënter is geworden. Met een persoonlijke benadering neemt Care2work de begeleiding en organisatie op het gebied van verzuim en duurzaam inzetbaarheid u volledig uit handen. We nemen de tijd om uw bedrijf en de bijbehorende bedrijfscultuur te leren kennen, waardoor we directer en persoonlijker te werk kunnen gaan.

Ons team

Lidy Kuiper

Oprichtster Care2work, bedrijfsverpleegkundig adviseur en vertrouwenspersoon

Binnen het team van Care2work ben ik bedrijfsverpleegkundig adviseur. Ik ben geboren op 17 november 1968 en al vroeg de verpleging ingegaan. Na een aantal jaren in het ziekenhuis te hebben gewerkt, ben ik de MGZ opleiding gaan volgen aan de Hogeschool Enschede, in de richting waar ik me nu dagelijks mee bezig houdt. Hierna heb ik mezelf ontwikkeld in diverse banen als leidinggevende, beleidsmedewerker en adviseur binnen profit- en nonprofit organisaties.

Omdat ik van uitdagingen en afwisseling houd, zette ik in 2007 de stap naar het zelfstandig ondernemen.

Het in beweging krijgen van medewerkers en organisaties en zo verantwoordelijkheid en bewustzijn van hun eigen proces te creëren, is iets wat we ook bij ons zelf terug zien. Dat maakt het werk elke dag opnieuw weer boeiend. En zeg nou zelf: met zo’n team blijft iedereen “fluitend aan het werk”!

Stephanie Gerrits

Oprichtster Care2work en bedrijfsverpleegkundig adviseur

Binnen het team van Care2work ben ik bedrijfsverpleegkundig adviseur. Ik ben geboren op 31 maart 1966 en verpleegkundige sinds 1989. In 2004 heb ik de HBO opleiding MGZ-BGZ (Arbo-verpleegkundige) afgerond en in 2007 ben ik, samen met mijn collega Lidy Kuiper, Care2work gestart.

Mijn uitdaging ligt in zowel het begeleiden van de (zieke) werknemer als ook de leidinggevenden of werkgever. Communicatie blijkt veelal het toverwoord. Wij, als onafhankelijke partij, zorgen ervoor dat de emotie wat meer naar de achtergrond verdwijnt om zo met elkaar tot een (structurele) oplossing te kunnen komen. Wanneer beide partijen tevreden zijn, ben ik dat uiteraard ook.

Heidi Hurenkamp

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

Mijn naam is Heidi Hurenkamp, geboren op 26-11-1976, woonachtig in Apeldoorn.

Na de HBO-V heb ik gewerkt in de Psychiatrie op diverse afdelingen, als wijkverpleegkundige en als diabetesverpleegkundige.
Daarna heb ik de overstap gemaakt naar een Arbodienst.

Ik ben sinds 15 jaar Arboverpleegkundige, voorheen bij een grote landelijke arbodienst en sinds 1 maart 2017 bij Care2Work, als bedrijfsverpleegkundig adviseur.

Mijn werk als bedrijfsverpleegkundig adviseur is dynamisch en veelzijdig, hier sluit de visie en het werken bij Care2Work prima bij aan.

Fabienne Verhoek

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

Na het afronden van mijn hbo-opleiding verpleegkunde in 2009, ben ik mijn carrière gestart als verpleegkundige/sociotherapeut binnen de GGZ bij een top-referent traumacentrum.
Na 7 jaar heb ik de switch gemaakt naar een meer commerciële functie in combinatie met coaching.
Zodoende heb ik mij in het verzuim verder mogen ontwikkelen en ben ik heden ten dage werkzaam als bedrijfsverpleegkundig adviseur bij Care2work.

Een essentieel onderdeel van mij werk is goed luisteren en inspelen op wat iemand “tussen de regels door” zegt, om zo aandacht te geven aan wat er nodig is.
Dit is voor mij een belangrijke voorwaarde om een passend en duurzaam advies te kunnen geven waarbij het doel is om in de behoeften van zowel de werkgever al de werknemer te voorzien.
Het op deze wijze begeleiden en adviseren is waar mijn hart ligt en waarbij ik in mijn kracht sta.

Marijke Hurenkamp

Management assistente

Vanaf 2011 werk ik als Management Assistent bij Care2work. Op maandag-, woensdag- en donderdagmorgen tref je me op het secretariaat. Samen met onze officemanager, Myriam Knook, zijn wij de ‘spin in het web’. We hebben een verdeling van werkzaamheden. Bij mij kun je terecht voor onder andere de planning van de spreekuren van zowel de bedrijfsarts als van de bedrijfsverpleegkundig adviseurs en alles daaromheen. Daarnaast help ik je graag op weg als er vragen zijn over 2System.

Myriam Knook

Officemanager

Mijn naam is Myriam Knook, sinds mei 2018 werkzaam als officemanager bij Care2work.
Samen met mijn collega Marijke Hurenkamp ben ik verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor. De financiële administratie, het afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post) en het beheren van de agenda, behoren onder andere tot mijn werkzaamheden.

Als officemanager vind ik het leuk om alles te regelen op kantoor en ik ontzorg graag. Als ik iets voor u kan doen, neem dan contact met mij op.

Ali Aleven

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

Mijn naam is Ali Aleven , geboren op 8-6-1966.

Na de opleiding tot verpleegkundige en 5 jaar gewerkt te hebben in het ziekenhuis ben ik de MGZ opleiding gaan volgen aan de Hogeschool in Nijmegen richting Bedrijfsgezondheidszorg. Als bedrijfsverpleegkundige heb ik 20 jaar ervaring opgedaan bij de ING Bank, daarna heb ik bij een zorginstelling als adviseur Veiligheid en Gezondheid gewerkt. Hier heb ik tevens de verzuimbegeleiding gedaan.

Sinds februari 2018 ben ik werkzaam als bedrijfsverpleegkundig adviseur bij Care2Work. Het werk is afwisselend en dynamisch. Ik ben aanspreekpunt bij Care2Work voor werkgevers en werknemers. Ik kijk vooral naar de mogelijkheden van een medewerker om aan het werk te blijven. Hier sluit de visie en het werk bij Care2work prima bij aan.

Ariane van Gelderen

Bedrijfsarts

Mijn naam is Ariane van Gelderen, 53 jaar, wonende te Gorssel en sinds 1 juni 2005 werkzaam als zelfstandig en onafhankelijk, geregistreerd bedrijfsarts.

Sinds september 2015 werk ik als bedrijfsarts voor Care2work hetgeen inhoudt dat de bedrijfsverpleegkundige contactpersoon is voor de organisatie is en ik ingezet wordt wanneer werknemer, werkgever, bedrijfsverpleegkundige of wetgeving hierom vragen.

Voor de meeste mensen geldt dat werk en de werkomgeving zeer belangrijk zijn voor het welbevinden en dus herstel van de gezondheid. Vaak is werkhervatting zelfs een voorwaarde om weer volledig te kunnen gaan functioneren en zichzelf als hersteld en niet meer als patiënt te beschouwen.

Ik zie mijn rol als bedrijfsarts als ondersteunend in dit proces, geregeld en waar nodig snel overleg plegen met behandelaars/artsen en therapeuten dan wel zelfstandig hiertoe een verwijzing geven behoort tot mijn instrumenten. Het vervolgens aanspreken op een ieders verantwoordelijkheid in dit proces (en die van mijzelf niet uit de weg gaan) behoort tot mijn werkwijze.

Evelyne Wesselius

Bedrijfsarts

Mijn naam is Evelyne Wesselius, ik ben 54 jaar en ik woon in Laag- Soeren. Sinds 1991 werk ik als bedrijfsarts, sinds 1995 ben ik geregistreerd. In 2012 ben ik zelfstandig gaan werken, daarvoor werkte ik bij twee verschillende arbodiensten.

Als bedrijfsarts heb ik veel ervaring in het onderwijs, bij gemeentes, in de zorg en in de industrie. Voor Care2Work werk ik in de tweede lijn waarbij de bedrijfsverpleegkundige aanspreekpunt is. Uiteraard hebben we geregeld overleg. Ik word ingezet als de situatie hier om vraagt. Mijn werkwijze is onderzoeken wat nodig is ter bevordering van herstel van mogelijkheden vanuit de gedachte dat werk zorgt voor zingeving. Ik kijk naar alle facetten die de belastbaarheid van de werknemer beïnvloeden en adviseer zowel werknemer als werkgever. Gezamenlijk streven we naar zo optimaal mogelijk functionerende medewerkers.

Laat uw gegevens bij ons achter

Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op