Wie zijn wij?

Care2work is een ambitieus bedrijf, opgericht door een eigenwijs duo, dat in 2007 besloot zelf het verschil te willen maken. Inmiddels bestaat ons team uit 10 collega’s, waardoor onze dienstverlening nog breder en efficiënter is geworden. Met een persoonlijke benadering neemt Care2work de begeleiding en organisatie op het gebied van verzuim en duurzaam inzetbaarheid u volledig uit handen. We nemen de tijd om uw bedrijf en de bijbehorende bedrijfscultuur te leren kennen, waardoor we directer en persoonlijker te werk kunnen gaan.

Ons team

Lidy Kuiper

Oprichtster Care2work, bedrijfsverpleegkundig adviseur en vertrouwenspersoon

Binnen het team van Care2work ben ik bedrijfsverpleegkundig adviseur. Ik ben geboren op 17 november 1968 en al vroeg de verpleging ingegaan. Na een aantal jaren in het ziekenhuis te hebben gewerkt, ben ik de MGZ opleiding gaan volgen aan de Hogeschool Enschede, in de richting waar ik me nu dagelijks mee bezig houdt. Hierna heb ik mezelf ontwikkeld in diverse banen als leidinggevende, beleidsmedewerker en adviseur binnen profit- en nonprofit organisaties.

Omdat ik van uitdagingen en afwisseling houd, zette ik in 2007 de stap naar het zelfstandig ondernemen.

Het in beweging krijgen van medewerkers en organisaties en zo verantwoordelijkheid en bewustzijn van hun eigen proces te creëren, is iets wat we ook bij ons zelf terug zien. Dat maakt het werk elke dag opnieuw weer boeiend. En zeg nou zelf: met zo’n team blijft iedereen “fluitend aan het werk”!

Stephanie Gerrits

Oprichtster Care2work en bedrijfsverpleegkundig adviseur

Binnen het team van Care2work ben ik bedrijfsverpleegkundig adviseur. Ik ben geboren op 31 maart 1966 en verpleegkundige sinds 1989. In 2004 heb ik de HBO opleiding MGZ-BGZ (Arbo-verpleegkundige) afgerond en in 2007 ben ik, samen met mijn collega Lidy Kuiper, Care2work gestart.

Mijn uitdaging ligt in zowel het begeleiden van de (zieke) werknemer als ook de leidinggevenden of werkgever. Communicatie blijkt veelal het toverwoord. Wij, als onafhankelijke partij, zorgen ervoor dat de emotie wat meer naar de achtergrond verdwijnt om zo met elkaar tot een (structurele) oplossing te kunnen komen. Wanneer beide partijen tevreden zijn, ben ik dat uiteraard ook.

Fabienne Verhoek

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

Na het afronden van mijn hbo-opleiding verpleegkunde in 2009, ben ik mijn carrière gestart als verpleegkundige/sociotherapeut binnen de GGZ bij een top-referent traumacentrum.
Na 7 jaar heb ik de switch gemaakt naar een meer commerciële functie in combinatie met coaching.
Zodoende heb ik mij in het verzuim verder mogen ontwikkelen en ben ik heden ten dage werkzaam als bedrijfsverpleegkundig adviseur bij Care2work.

Een essentieel onderdeel van mij werk is goed luisteren en inspelen op wat iemand “tussen de regels door” zegt, om zo aandacht te geven aan wat er nodig is.
Dit is voor mij een belangrijke voorwaarde om een passend en duurzaam advies te kunnen geven waarbij het doel is om in de behoeften van zowel de werkgever al de werknemer te voorzien.
Het op deze wijze begeleiden en adviseren is waar mijn hart ligt en waarbij ik in mijn kracht sta.

Wencke Slütter

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

Vanaf november 2018 werk ik als Bedrijfsverpleegkundig adviseur bij Care2work.

Met een passie voor mens, gezondheid en leren, richt ik mij op duurzame inzetbaarheid en vitaliteit van werknemers. Mijn missie is om werknemers vanuit eigen regie meer grip te laten krijgen op hun eigen inzetbaarheid om zodoende weer aan het werk te kunnen. Dat betekent in de praktijk dat ik werkgevers en werknemers stimuleer om zoveel mogelijk samen in dialoog te gaan over wat nodig is om meer succes in het werk te kunnen ervaren.
Wat neem ik als bagage mee? Kennis en ervaring als arboadviseur bij een landelijke grote Arbodienst in de branches wegvervoer en het onderwijs. Daarnaast ruime werkervaring in de zorg (specialistische GGZ)

Marijke Hurenkamp

Management assistente

Vanaf 2011 werk ik als Management Assistent bij Care2work. Op maandag-, woensdag- en donderdagmorgen tref je me op het secretariaat. Samen met onze officemanager, Ilse Mulder, zijn wij de ‘spin in het web’. We hebben een verdeling van werkzaamheden. Bij mij kun je terecht voor onder andere de planning van de spreekuren van zowel de bedrijfsarts als van de bedrijfsverpleegkundig adviseurs en alles daaromheen. Daarnaast help ik je graag op weg als er vragen zijn over 2System.

Brigitte Lieftink

Operationeel manager

Mijn naam is Brigitte Lieftink en ben sinds 1 februari 2019 werkzaam bij Care2work. Na 28 jaar in een productiebedrijf werkzaam te zijn geweest nu de overstap naar een compleet andere, maar enorm interessante en mooie sector. Ik voel me trots dat ik onderdeel mag zijn van dit ondernemende en ambitieuze team.

Ik kan mijzelf omschrijven als een dynamische en energieke levensgenieter met een passie voor organiseren, klantbeleving en commercie. Hierbij vind ik het mooi om omstandigheden te creëren waarbij medewerkers zich gelijkwaardig en gehoord voelen en waarbij we vanuit dit uitgangspunt gezamenlijk, als team, verder kunnen bouwen.

Samen met mijn collega’s Marijke en Ilse zorgen wij ervoor dat alle front- en backoffice werkzaamheden en de dagelijkse aansturing van de organisatie soepel verloopt.Daarmee staat een team dat u graag van dienst is!!

Evelyne Wesselius

Bedrijfsarts

Mijn naam is Evelyne Wesselius, ik ben 54 jaar en ik woon in Laag- Soeren. Sinds 1991 werk ik als bedrijfsarts, sinds 1995 ben ik geregistreerd. In 2012 ben ik zelfstandig gaan werken, daarvoor werkte ik bij twee verschillende arbodiensten.

Als bedrijfsarts heb ik veel ervaring in het onderwijs, bij gemeentes, in de zorg en in de industrie. Voor Care2Work werk ik in de tweede lijn waarbij de bedrijfsverpleegkundige aanspreekpunt is. Uiteraard hebben we geregeld overleg. Ik word ingezet als de situatie hier om vraagt. Mijn werkwijze is onderzoeken wat nodig is ter bevordering van herstel van mogelijkheden vanuit de gedachte dat werk zorgt voor zingeving. Ik kijk naar alle facetten die de belastbaarheid van de werknemer beïnvloeden en adviseer zowel werknemer als werkgever. Gezamenlijk streven we naar zo optimaal mogelijk functionerende medewerkers.

Femke van Roosendaal

Arts in opleiding tot bedrijfsarts

Mijn naam is Femke van Roosendaal. Ik woon samen met mijn man en drie kinderen (basisschool leeftijd) met veel plezier in het prachtige Zutphen. Sinds 2011 werk ik met veel plezier en enthousiasme als arts in de bedrijfsgeneeskunde. Daarvoor ben ik werkzaam geweest in de Revalidatie, Psychiatrie en Huisartsgeneeskunde. Ik ben vanaf 2015 in opleiding om de registratie tot bedrijfsarts te behalen. Sinds 1-1-2019 werk ik als zelfstandige en vanaf maart 2019 werk ik als arts voor Care2work. Dat houdt in dat ik in de ‘tweede lijn’ ingezet wordt wanneer werknemer, werkgever, bedrijfsverpleegkundige of wetgeving hierom vragen.

Gezondheid is voor elk individu een essentiële waarde. Gezond zijn en blijven willen we allemaal. Door aandacht te besteden aan gezondheid en gezond functioneren op een vroeg moment (preventie) of als er sprake is van ziekte, is verzuim op een later moment in veel gevallen te voorkomen. Het ‘totaalplaatje’ staat hierin centraal, waarin werk een belangrijke rol heeft.

Ik vind het belangrijk om tijdens mijn spreekuren samen met de medewerker te onderzoeken en bespreken wat de mogelijkheden zijn en te onderzoeken welke mogelijkheden er zijn om het herstel te bevorderen. Hierin verwacht ik dat zowel medewerker als werkgever de eigen verantwoordelijkheid oppakt en serieus neemt. Ik zal de medische kaders aangeven die ondersteunen bij de benodigde re-integratie -en preventieve acties. De bedrijfsverpleegkundige zal aan de hand van mijn advies de verzuimbegeleiding samen met werknemer en werkgever verder invullen.

Guus Zurel

Bedrijfsarts

Mijn naam is Guus Zurel, ik heb de eerste 12 jaar na mijn afstuderen gewerkt bij diverse GGD-en en vanaf 1995 als zelfstandig bedrijfsarts. Ik ben getrouwd, heb 3 volwassen kinderen, 1 kleinkind en ik woon sinds 2007 in een boerderij in het buitengebied van Borculo.

Als bedrijfsarts wil ik meer zijn dan alleen een adviseur voor de werkgever over verzuim.
Natuurlijk is begeleiden van zieke werknemers en adviseur van de werkgever over verzuim en verzuimbeleid, een belangrijk onderdeel van de taak van een bedrijfsarts.

Ik ben destijds onder meer arts geworden omdat ik geloof in preventie: mensen helpen gezond te blijven. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat de persoonlijke keuzes die iemand maakt in zijn leven veruit de belangrijkste factor is die invloed heeft op iemands gezondheid. Ik hoop dan ook als bedrijfsarts in uw organisatie een steentje te mogen bijdragen om werknemers gezond te houden. Ik hoop verder dat u mij ook weet te vinden als het niet “moet” omdat u ziek bent geworden, maar als vertrouwenspersoon of gezondheidsadviseur.

Laat uw gegevens bij ons achter

Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op