Wie zijn wij?

Care2work is een ambitieus bedrijf, opgericht door een eigenwijs duo, dat in 2007 besloot zelf het verschil te willen maken. Inmiddels bestaat ons team uit 10 collega’s, waardoor onze dienstverlening nog breder en efficiënter is geworden. Met een persoonlijke benadering neemt Care2work de begeleiding en organisatie op het gebied van verzuim en duurzaam inzetbaarheid u volledig uit handen. We nemen de tijd om uw bedrijf en de bijbehorende bedrijfscultuur te leren kennen, waardoor we directer en persoonlijker te werk kunnen gaan.

Ons team

Lidy Kuiper

Oprichtster Care2work, bedrijfsverpleegkundig adviseur en vertrouwenspersoon

Binnen het team van Care2work ben ik bedrijfsverpleegkundig adviseur. Ik ben geboren op 17 november 1968 en al vroeg de verpleging ingegaan. Na een aantal jaren in het ziekenhuis te hebben gewerkt, ben ik de MGZ opleiding gaan volgen aan de Hogeschool Enschede, in de richting waar ik me nu dagelijks mee bezig houdt. Hierna heb ik mezelf ontwikkeld in diverse banen als leidinggevende, beleidsmedewerker en adviseur binnen profit- en nonprofit organisaties.

Omdat ik van uitdagingen en afwisseling houd, zette ik in 2007 de stap naar het zelfstandig ondernemen.

Het in beweging krijgen van medewerkers en organisaties en zo verantwoordelijkheid en bewustzijn van hun eigen proces te creëren, is iets wat we ook bij ons zelf terug zien. Dat maakt het werk elke dag opnieuw weer boeiend. En zeg nou zelf: met zo’n team blijft iedereen “fluitend aan het werk”!

Stephanie Gerrits

Oprichtster Care2work en bedrijfsverpleegkundig adviseur

Binnen het team van Care2work ben ik bedrijfsverpleegkundig adviseur. Ik ben geboren op 31 maart 1966 en verpleegkundige sinds 1989. In 2004 heb ik de HBO opleiding MGZ-BGZ (Arbo-verpleegkundige) afgerond en in 2007 ben ik, samen met mijn collega Lidy Kuiper, Care2work gestart.

Mijn uitdaging ligt in zowel het begeleiden van de (zieke) werknemer als ook de leidinggevenden of werkgever. Communicatie blijkt veelal het toverwoord. Wij, als onafhankelijke partij, zorgen ervoor dat de emotie wat meer naar de achtergrond verdwijnt om zo met elkaar tot een (structurele) oplossing te kunnen komen. Wanneer beide partijen tevreden zijn, ben ik dat uiteraard ook.

Fabienne Verhoek

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

Na het afronden van mijn hbo-opleiding verpleegkunde in 2009, ben ik mijn carrière gestart als verpleegkundige/sociotherapeut binnen de GGZ bij een top-referent traumacentrum.
Na 7 jaar heb ik de switch gemaakt naar een meer commerciële functie in combinatie met coaching.
Zodoende heb ik mij in het verzuim verder mogen ontwikkelen en ben ik heden ten dage werkzaam als bedrijfsverpleegkundig adviseur bij Care2work.

Een essentieel onderdeel van mij werk is goed luisteren en inspelen op wat iemand “tussen de regels door” zegt, om zo aandacht te geven aan wat er nodig is.
Dit is voor mij een belangrijke voorwaarde om een passend en duurzaam advies te kunnen geven waarbij het doel is om in de behoeften van zowel de werkgever al de werknemer te voorzien.
Het op deze wijze begeleiden en adviseren is waar mijn hart ligt en waarbij ik in mijn kracht sta.

Wencke Slütter

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

Vanaf november 2018 werk ik als Bedrijfsverpleegkundig adviseur bij Care2work.

Met een passie voor mens, gezondheid en leren, richt ik mij op duurzame inzetbaarheid en vitaliteit van werknemers. Mijn missie is om werknemers vanuit eigen regie meer grip te laten krijgen op hun eigen inzetbaarheid om zodoende weer aan het werk te kunnen. Dat betekent in de praktijk dat ik werkgevers en werknemers stimuleer om zoveel mogelijk samen in dialoog te gaan over wat nodig is om meer succes in het werk te kunnen ervaren.
Wat neem ik als bagage mee? Kennis en ervaring als arboadviseur bij een landelijke grote Arbodienst in de branches wegvervoer en het onderwijs. Daarnaast ruime werkervaring in de zorg (specialistische GGZ)

Daphne Spijker

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

In 2017 heb ik mijn hbo verpleegkunde opleiding afgerond en ben ik gestart als wijkverpleegkundige in de thuiszorg. Tijdens de opleiding werkte ik al parttime in de zorg als mbo verpleegkundige.

Al snel kwam ik, na het afstuderen, erachter dat ik de commerciële kant van de zorg het aantrekkelijkste vond om in te werken. Nadat ik mij georiënteerd had, kwam deze functie op mijn pad. Per 1 januari 2019 ben ik dan ook gestart als bedrijfsverpleegkundig adviseur en volg ik, ter verbreding van mijn kennis scala, de hbo specialisatie tot Arboverpleegkundige.

Wat ik vooral erg leuk vind om te doen in mijn huidige functie is dat ik, met oog voor de zorg, mensen kan adviseren en begeleiden in de keuzes die zij maken omtrent verzuim. De balans tussen werkgever en werknemer is altijd in evenwicht, zodat wij beide partijen goed kunnen ondersteunen. Dit maakt het werken in het verzuim extra leuk.

Marijke Hurenkamp

Management assistente

Vanaf 2011 werk ik als Management Assistent bij Care2work. Op maandag-, woensdag- en donderdagmorgen tref je me op het secretariaat. Samen met onze officemanager, Ilse Mulder, zijn wij de ‘spin in het web’. We hebben een verdeling van werkzaamheden. Bij mij kun je terecht voor onder andere de planning van de spreekuren van zowel de bedrijfsarts als van de bedrijfsverpleegkundig adviseurs en alles daaromheen. Daarnaast help ik je graag op weg als er vragen zijn over 2System.

Ilse Mulder

Office manager

Mijn naam is Ilse Mulder en sinds januari 2019 maak ik deel uit van het enthousiaste team van Care2work. Naast algemeen secretaresse heb ik mij gespecialiseerd in juridisch- en medisch secretaresse. In 2018 heb ik bij Hogeschool Windesheim Flevoland de opleiding Officemanager AD afgerond.

Ik heb twee jaar bij een Makelaar gewerkt en ik heb daar veel ervaring opgedaan. Ik merkte echter dat mijn hart toch meer ligt bij de zorg en om die reden heb ik de stap gemaakt om als Officemanager aan de slag te gaan bij Care2work.
Hier hoop ik een positieve bedrage te leveren aan het team van Care2work en natuurlijk de klanten tevreden te stellen.
In mijn vrije uurtjes ben ik graag sportief bezig met Synrgy en daarnaast houd ik op zijn tijd van een hapje en een drankje samen met vriend(en).
Benieuwd naar wie ik ben? Op maandag t/m donderdag en vrijdagochtend ben ik bereikbaar.

Brigitte Lieftink

Operationeel manager

Mijn naam is Brigitte Lieftink en ben sinds 1 februari 2019 werkzaam bij Care2work. Na 28 jaar in een productiebedrijf werkzaam te zijn geweest nu de overstap naar een compleet andere, maar enorm interessante en mooie sector. Ik voel me trots dat ik onderdeel mag zijn van dit ondernemende en ambitieuze team.

Ik kan mijzelf omschrijven als een dynamische en energieke levensgenieter met een passie voor organiseren, klantbeleving en commercie. Hierbij vind ik het mooi om omstandigheden te creëren waarbij medewerkers zich gelijkwaardig en gehoord voelen en waarbij we vanuit dit uitgangspunt gezamenlijk, als team, verder kunnen bouwen.

Samen met mijn collega’s Marijke en Ilse zorgen wij ervoor dat alle front- en backoffice werkzaamheden en de dagelijkse aansturing van de organisatie soepel verloopt.Daarmee staat een team dat u graag van dienst is!!

Evelyne Wesselius

Bedrijfsarts

Mijn naam is Evelyne Wesselius, ik ben 54 jaar en ik woon in Laag- Soeren. Sinds 1991 werk ik als bedrijfsarts, sinds 1995 ben ik geregistreerd. In 2012 ben ik zelfstandig gaan werken, daarvoor werkte ik bij twee verschillende arbodiensten.

Als bedrijfsarts heb ik veel ervaring in het onderwijs, bij gemeentes, in de zorg en in de industrie. Voor Care2Work werk ik in de tweede lijn waarbij de bedrijfsverpleegkundige aanspreekpunt is. Uiteraard hebben we geregeld overleg. Ik word ingezet als de situatie hier om vraagt. Mijn werkwijze is onderzoeken wat nodig is ter bevordering van herstel van mogelijkheden vanuit de gedachte dat werk zorgt voor zingeving. Ik kijk naar alle facetten die de belastbaarheid van de werknemer beïnvloeden en adviseer zowel werknemer als werkgever. Gezamenlijk streven we naar zo optimaal mogelijk functionerende medewerkers.

Ariane van Gelderen

Bedrijfsarts

Mijn naam is Ariane van Gelderen, 53 jaar, wonende te Gorssel en sinds 1 juni 2005 werkzaam als zelfstandig en onafhankelijk, geregistreerd bedrijfsarts.

Sinds september 2015 werk ik als bedrijfsarts voor Care2work hetgeen inhoudt dat de bedrijfsverpleegkundige contactpersoon is voor de organisatie is en ik ingezet wordt wanneer werknemer, werkgever, bedrijfsverpleegkundige of wetgeving hierom vragen.

Voor de meeste mensen geldt dat werk en de werkomgeving zeer belangrijk zijn voor het welbevinden en dus herstel van de gezondheid. Vaak is werkhervatting zelfs een voorwaarde om weer volledig te kunnen gaan functioneren en zichzelf als hersteld en niet meer als patiënt te beschouwen.

Ik zie mijn rol als bedrijfsarts als ondersteunend in dit proces, geregeld en waar nodig snel overleg plegen met behandelaars/artsen en therapeuten dan wel zelfstandig hiertoe een verwijzing geven behoort tot mijn instrumenten. Het vervolgens aanspreken op een ieders verantwoordelijkheid in dit proces (en die van mijzelf niet uit de weg gaan) behoort tot mijn werkwijze.

Laat uw gegevens bij ons achter

Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op