Wie zijn wij?

Care2work is een ambitieus bedrijf, opgericht door een eigenwijs duo, dat in 2007 besloot zelf het verschil te willen maken. Inmiddels bestaat ons team uit 10 collega’s, waardoor onze dienstverlening nog breder en efficiënter is geworden. Met een persoonlijke benadering neemt Care2work de begeleiding en organisatie op het gebied van verzuim en duurzaam inzetbaarheid u volledig uit handen. We nemen de tijd om uw bedrijf en de bijbehorende bedrijfscultuur te leren kennen, waardoor we directer en persoonlijker te werk kunnen gaan.

Ons team

Lidy Kuiper

Oprichtster Care2work, bedrijfsverpleegkundig adviseur en vertrouwenspersoon

Binnen het team van Care2work ben ik bedrijfsverpleegkundig adviseur. Ik ben geboren op 17 november 1968 en al vroeg de verpleging ingegaan. Na een aantal jaren in het ziekenhuis te hebben gewerkt, ben ik de MGZ opleiding gaan volgen aan de Hogeschool Enschede, in de richting waar ik me nu dagelijks mee bezig houdt. Hierna heb ik mezelf ontwikkeld in diverse banen als leidinggevende, beleidsmedewerker en adviseur binnen profit- en nonprofit organisaties.

Omdat ik van uitdagingen en afwisseling houd, zette ik in 2007 de stap naar het zelfstandig ondernemen.

Het in beweging krijgen van medewerkers en organisaties en zo verantwoordelijkheid en bewustzijn van hun eigen proces te creëren, is iets wat we ook bij ons zelf terug zien. Dat maakt het werk elke dag opnieuw weer boeiend. En zeg nou zelf: met zo’n team blijft iedereen “fluitend aan het werk”!

Stephanie Gerrits

Oprichtster Care2work en bedrijfsverpleegkundig adviseur

Binnen het team van Care2work ben ik bedrijfsverpleegkundig adviseur. Ik ben geboren op 31 maart 1966 en verpleegkundige sinds 1989. In 2004 heb ik de HBO opleiding MGZ-BGZ (Arbo-verpleegkundige) afgerond en in 2007 ben ik, samen met mijn collega Lidy Kuiper, Care2work gestart.

Mijn uitdaging ligt in zowel het begeleiden van de (zieke) werknemer als ook de leidinggevenden of werkgever. Communicatie blijkt veelal het toverwoord. Wij, als onafhankelijke partij, zorgen ervoor dat de emotie wat meer naar de achtergrond verdwijnt om zo met elkaar tot een (structurele) oplossing te kunnen komen. Wanneer beide partijen tevreden zijn, ben ik dat uiteraard ook.

Wencke Slütter

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

Vanaf november 2018 werk ik als Bedrijfsverpleegkundig adviseur bij Care2work.

Met een passie voor mens, gezondheid en leren, richt ik mij op duurzame inzetbaarheid en vitaliteit van werknemers. Mijn missie is om werknemers vanuit eigen regie meer grip te laten krijgen op hun eigen inzetbaarheid om zodoende weer aan het werk te kunnen. Dat betekent in de praktijk dat ik werkgevers en werknemers stimuleer om zoveel mogelijk samen in dialoog te gaan over wat nodig is om meer succes in het werk te kunnen ervaren.
Wat neem ik als bagage mee? Kennis en ervaring als arboadviseur bij een landelijke grote Arbodienst in de branches wegvervoer en het onderwijs. Daarnaast ruime werkervaring in de zorg (specialistische GGZ)

Marieke van Beek

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

Ik ben Marieke van Beek en sinds november 2019 als bedrijfsverpleegkundig adviseur verbonden aan Care2Work.

Nadat ik in 2007 mijn HBO-V diploma heb behaald, heb ik vooral gewerkt in het ziekenhuis, onder andere 10 jaar als Specialistisch Verpleegkundige Dialyse. Op een gegeven moment was ik op zoek naar een manier om mij verder te kunnen ontwikkelen als professional. Door het volgen van een loopbaantraject, heb ik een oriëntatiejaar gehad om uit te zoeken wat mijn kwaliteiten zijn en hoe ik mijzelf als professional graag verder zou willen ontwikkelen. In deze fase ben ik in contact gekomen met Care2Work.

Interessant vind ik het om als bedrijfsverpleegkundig adviseur verbinding te leggen in de gesprekken met zowel werkgever als werknemer. Vanuit deze verbinding wil ik de mensen bewegen om te participeren in hun eigen arbeidsproces t.b.v. een duurzame inzetbaarheid. Door hen te begeleiden, te adviseren en succesvolle communicatie tussen werkgever en werknemer aan te moedigen. Respect en zelfregie staan hierbij voorop.

Jill Metselaar

Bedrijfsverpleegkundig adviseur

Vanaf 2007 ben ik werkzaam in het werkveld Arbeid en Gezond. De diploma’s Verpleegkunde en Human Resource Management zijn een mooie basis gebleken om zowel werknemers als werkgevers te adviseren en begeleiden bij duurzame inzetbaarheid, preventie, verzuim en re-integratie.

De afgelopen jaren heb ik in diverse functies en binnen verschillende organisaties werkzaam mogen zijn. Van verzekeraar, provider tot arbodienst. In mijn werk staat het adviseren en begeleiden van mensen centraal. Duurzame inzetbaarheid begint met het nemen van eigen regie en het is mooi om als bedrijfsverpleegkundig adviseur hierin van betekenis te kunnen zijn. Het samen zoeken naar duurzame oplossingen voor verzuimsituaties op zowel individueel of organisatie niveau maken het vak van elke dag weer boeiend. 

Marijke Hurenkamp

Management assistente

Vanaf 2011 werk ik als Management Assistent bij Care2work. Op maandag-, woensdag- en donderdagmorgen tref je me op het bedrijfsbureau. Samen met mijn collega’s Brigitte en Els, zijn wij de ‘spin in het web’. We hebben een verdeling van werkzaamheden. Bij mij kun je terecht voor onder andere de planning van de spreekuren van zowel de bedrijfsarts als van de bedrijfsverpleegkundig adviseurs en alles daaromheen. Daarnaast help ik je graag op weg als er vragen zijn over 2System.

Els Agelink

Management assistente

Mijn naam is Els Agelink  en vanaf augustus 2019 versterk ik het bedrijfsbureau. Ik ben er voor al je vragen betreffende ons systeem en de planning van de bedrijfsverpleegkundige en/of de bedrijfsarts. Tevens ben ik administratief ondersteunend voor mijn collega’s. Je kunt mij altijd contacten voor vragen hierover.

Ik kijk uit naar een mooie toekomst bij Care2work en wellicht spreken we elkaar binnenkort!

Brigitte Lieftink

Operationeel manager

Mijn naam is Brigitte Lieftink en ben sinds 1 februari 2019 werkzaam bij Care2work. Na 28 jaar in een productiebedrijf werkzaam te zijn geweest nu de overstap naar een compleet andere, maar enorm interessante en mooie sector. Ik voel me trots dat ik onderdeel mag zijn van dit ondernemende en ambitieuze team.

Ik kan mijzelf omschrijven als een dynamische en energieke levensgenieter met een passie voor organiseren, klantbeleving en commercie. Hierbij vind ik het mooi om omstandigheden te creëren waarbij medewerkers zich gelijkwaardig en gehoord voelen en waarbij we vanuit dit uitgangspunt gezamenlijk, als team, verder kunnen bouwen.

Samen met mijn collega’s Marijke en Els zorgen wij ervoor dat alle front- en backoffice werkzaamheden en de dagelijkse aansturing van de organisatie soepel verloopt.Daarmee staat een team dat u graag van dienst is!!

Evelyne Wesselius

Bedrijfsarts

Mijn naam is Evelyne Wesselius, ik ben 54 jaar en ik woon in Laag- Soeren. Sinds 1991 werk ik als bedrijfsarts, sinds 1995 ben ik geregistreerd. In 2012 ben ik zelfstandig gaan werken, daarvoor werkte ik bij twee verschillende arbodiensten.

Als bedrijfsarts heb ik veel ervaring in het onderwijs, bij gemeentes, in de zorg en in de industrie. Voor Care2Work werk ik in de tweede lijn waarbij de bedrijfsverpleegkundige aanspreekpunt is. Uiteraard hebben we geregeld overleg. Ik word ingezet als de situatie hier om vraagt. Mijn werkwijze is onderzoeken wat nodig is ter bevordering van herstel van mogelijkheden vanuit de gedachte dat werk zorgt voor zingeving. Ik kijk naar alle facetten die de belastbaarheid van de werknemer beïnvloeden en adviseer zowel werknemer als werkgever. Gezamenlijk streven we naar zo optimaal mogelijk functionerende medewerkers.

Laat uw gegevens bij ons achter

Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op